Denumirea Achiziției:
Furnizare piatră dimensiune 8 - 16 pentru repararea drumurilor - iulie 2023
În vederea realizării achiziției aferente Referatului de Necesitate Nr. 13734 din 24/07/2023 având ca obiect: “Furnizare piatră dimensiune 8 - 16 pentru repararea drumurilor - iulie 2023”, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preț.
În cazul in care sunteți interesați de contractul mai sus menționat așteptăm oferta dumneavoastră în SEAP sau pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro.
Precizări pentru operatorii economici interesați sa depună oferta:
Cod CPV: 14212200-2 - Agregate
Valoare estimata a achiziție: 1800 lei , fără TVA
Criteriul de atribuire va fi: Prețul cel mai scăzut
Achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului electronic din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) secțiunea Cumpărări Directe.
Oferta va conține detalierea și modul de formare a prețului ofertat.
Documentația și informațiile care stau la baza achiziției pot fi solicitate pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro sau direct de la sediul autorității contractante.
Atribuirea contractului se face în condițiile art.187 din Legea 98/2016. Prețul ofertei este ferm in lei si nu se actualizează.
Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Ofertanții care doresc sa depună oferte, vor posta oferta lor in catalogul electronic din SEAP sau o vor trimite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro .
Ofertele pot fi transmise până cel târziu la data de 26/07/2023 ora 08.00.
Odată cu oferta se transmite și modul de formare a prețului, anexat la ofertă (dacă este cazul)
În cazul în care oferta nu a fost postată în SEAP până la termenul limită, ofertantul trebuie sa publice în SEAP oferta în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea comunicării privind selecția ofertei ca fiind câștigătoare , sub denumirea de “Furnizare piatră dimensiune 8 - 16 pentru repararea drumurilor - iulie 2023”, cod CPV: 14212200-2 - Agregate.
Nepublicarea în SEAP a informațiilor menționate în paragraful de mai sus, în termenul comunicat de autoritatea contractanta, poate atrage respingerea ofertei (în cazul în care aceasta a fost depusă pe mail, fax sau la sediu Primăriei Baciu), iar daca refuza achiziția in SEAP, oferta sa va fi considerată respinsă fără nici o altă comunicare suplimentară.
În cazuri temeinic justificate se poate încheia contractul/achiziția și fără derularea acesteia prin SEAP dar numai cu acordul autorității contractante și numai în temeiul art. 43 din Hotărârea Guvernului României 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Informații suplimentare cu privire la această achiziție se pot solicita prin e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro sau prin telefon/fax : 0264-260314 / 0264-260699,
Denumirea Achiziției:
Măsurători topografice și plan vizat OCPI pentru Platforma de Colectare a Gunoiului de Grajd din Comuna Baciu.
În vederea realizării achiziției aferente Referatului de Necesitate Nr. 13735 din 24/07/2023 având ca obiect: “Măsurători topografice și plan vizat OCPI pentru Platforma de Colectare a Gunoiului de Grajd din Comuna Baciu.”, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preț.
În cazul in care sunteți interesați de contractul mai sus menționat așteptăm oferta dumneavoastră în SEAP sau pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro.
Precizări pentru operatorii economici interesați sa depună oferta:
Cod CPV: 71351810-4 - Servicii de topografie
Valoare estimata a achiziție: 2000 lei , fără TVA
Criteriul de atribuire va fi: Prețul cel mai scăzut
Achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului electronic din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) secțiunea Cumpărări Directe.
Oferta va conține detalierea și modul de formare a prețului ofertat.
Documentația și informațiile care stau la baza achiziției pot fi solicitate pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro sau direct de la sediul autorității contractante.
Atribuirea contractului se face în condițiile art.187 din Legea 98/2016. Prețul ofertei este ferm in lei si nu se actualizează.
Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Ofertanții care doresc sa depună oferte, vor posta oferta lor in catalogul electronic din SEAP sau o vor trimite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro .
Ofertele pot fi transmise până cel târziu la data de 26/07/2023 ora 08.00.
Odată cu oferta se transmite și modul de formare a prețului, anexat la ofertă (dacă este cazul)
În cazul în care oferta nu a fost postată în SEAP până la termenul limită, ofertantul trebuie sa publice în SEAP oferta în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea comunicării privind selecția ofertei ca fiind câștigătoare , sub denumirea de “Măsurători topografice și plan vizat OCPI pentru Platforma de Colectare a Gunoiului de Grajd din Comuna Baciu.”, cod CPV: 71351810-4 - Servicii de topografie.
Nepublicarea în SEAP a informațiilor menționate în paragraful de mai sus, în termenul comunicat de autoritatea contractanta, poate atrage respingerea ofertei (în cazul în care aceasta a fost depusă pe mail, fax sau la sediu Primăriei Baciu), iar daca refuza achiziția in SEAP, oferta sa va fi considerată respinsă fără nici o altă comunicare suplimentară.
În cazuri temeinic justificate se poate încheia contractul/achiziția și fără derularea acesteia prin SEAP dar numai cu acordul autorității contractante și numai în temeiul art. 43 din Hotărârea Guvernului României 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Informații suplimentare cu privire la această achiziție se pot solicita prin e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro sau prin telefon/fax : 0264-260314 / 0264-260699,
Denumirea Achiziției:
Curs - Contabilitate Bugetară, CFP, Taxe, Impozite Locale și executare Silită. Casierie, 11-19 August 2023 - 2
În vederea realizării achiziției aferente Referatului de Necesitate Nr. 13882 din 26/07/2023 având ca obiect: “Curs - Contabilitate Bugetară, CFP, Taxe, Impozite Locale și executare Silită. Casierie, 11-19 August 2023 - 2”, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preț.
În cazul in care sunteți interesați de contractul mai sus menționat așteptăm oferta dumneavoastră în SEAP sau pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro.
Precizări pentru operatorii economici interesați sa depună oferta:
Cod CPV: 79633000-0 - Servicii de perfecţionare a personalului
Valoare estimata a achiziție: 2000 lei , fără TVA
Criteriul de atribuire va fi: Prețul cel mai scăzut
Achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului electronic din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) secțiunea Cumpărări Directe.
Oferta va conține detalierea și modul de formare a prețului ofertat.
Documentația și informațiile care stau la baza achiziției pot fi solicitate pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro sau direct de la sediul autorității contractante.
Atribuirea contractului se face în condițiile art.187 din Legea 98/2016. Prețul ofertei este ferm in lei si nu se actualizează.
Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Ofertanții care doresc sa depună oferte, vor posta oferta lor in catalogul electronic din SEAP sau o vor trimite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro .
Ofertele pot fi transmise până cel târziu la data de 28/07/2023 ora 08.00.
Odată cu oferta se transmite și modul de formare a prețului, anexat la ofertă (dacă este cazul)
În cazul în care oferta nu a fost postată în SEAP până la termenul limită, ofertantul trebuie sa publice în SEAP oferta în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea comunicării privind selecția ofertei ca fiind câștigătoare , sub denumirea de “Curs - Contabilitate Bugetară, CFP, Taxe, Impozite Locale și executare Silită. Casierie, 11-19 August 2023 - 2”, cod CPV: 79633000-0 - Servicii de perfecţionare a personalului.
Nepublicarea în SEAP a informațiilor menționate în paragraful de mai sus, în termenul comunicat de autoritatea contractanta, poate atrage respingerea ofertei (în cazul în care aceasta a fost depusă pe mail, fax sau la sediu Primăriei Baciu), iar daca refuza achiziția in SEAP, oferta sa va fi considerată respinsă fără nici o altă comunicare suplimentară.
În cazuri temeinic justificate se poate încheia contractul/achiziția și fără derularea acesteia prin SEAP dar numai cu acordul autorității contractante și numai în temeiul art. 43 din Hotărârea Guvernului României 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Informații suplimentare cu privire la această achiziție se pot solicita prin e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro sau prin telefon/fax : 0264-260314 / 0264-260699,
Denumirea Achiziției:
Cazare Curs - Contabilitate Bugetară, CFP, Taxe, Impozite Locale și executare Silită. Casieririe, 11-19 August 2023 - 2
În vederea realizării achiziției aferente Referatului de Necesitate Nr. 13883 din 26/07/2023 având ca obiect: “Cazare Curs - Contabilitate Bugetară, CFP, Taxe, Impozite Locale și executare Silită. Casieririe, 11-19 August 2023 - 2”, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preț.
În cazul in care sunteți interesați de contractul mai sus menționat așteptăm oferta dumneavoastră în SEAP sau pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro.
Precizări pentru operatorii economici interesați sa depună oferta:
Cod CPV: 55100000-1 - Servicii hoteliere
Valoare estimata a achiziție: 4500 lei , fără TVA
Criteriul de atribuire va fi: Prețul cel mai scăzut
Achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului electronic din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) secțiunea Cumpărări Directe.
Oferta va conține detalierea și modul de formare a prețului ofertat.
Documentația și informațiile care stau la baza achiziției pot fi solicitate pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro sau direct de la sediul autorității contractante.
Atribuirea contractului se face în condițiile art.187 din Legea 98/2016. Prețul ofertei este ferm in lei si nu se actualizează.
Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Ofertanții care doresc sa depună oferte, vor posta oferta lor in catalogul electronic din SEAP sau o vor trimite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro .
Ofertele pot fi transmise până cel târziu la data de 28/07/2023 ora 08.00.
Odată cu oferta se transmite și modul de formare a prețului, anexat la ofertă (dacă este cazul)
În cazul în care oferta nu a fost postată în SEAP până la termenul limită, ofertantul trebuie sa publice în SEAP oferta în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea comunicării privind selecția ofertei ca fiind câștigătoare , sub denumirea de “Cazare Curs - Contabilitate Bugetară, CFP, Taxe, Impozite Locale și executare Silită. Casieririe, 11-19 August 2023 - 2”, cod CPV: 55100000-1 - Servicii hoteliere.
Nepublicarea în SEAP a informațiilor menționate în paragraful de mai sus, în termenul comunicat de autoritatea contractanta, poate atrage respingerea ofertei (în cazul în care aceasta a fost depusă pe mail, fax sau la sediu Primăriei Baciu), iar daca refuza achiziția in SEAP, oferta sa va fi considerată respinsă fără nici o altă comunicare suplimentară.
În cazuri temeinic justificate se poate încheia contractul/achiziția și fără derularea acesteia prin SEAP dar numai cu acordul autorității contractante și numai în temeiul art. 43 din Hotărârea Guvernului României 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Informații suplimentare cu privire la această achiziție se pot solicita prin e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro sau prin telefon/fax : 0264-260314 / 0264-260699,
Denumirea Achiziției:
Cazare Curs - Contabilitate Bugetară, CFP, Taxe, Impozite Locale și executare Silită. Casieririe, 11-19 August 2023 - 2
În vederea realizării achiziției aferente Referatului de Necesitate Nr. 13883 din 26/07/2023 având ca obiect: “Cazare Curs - Contabilitate Bugetară, CFP, Taxe, Impozite Locale și executare Silită. Casieririe, 11-19 August 2023 - 2”, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preț.
În cazul in care sunteți interesați de contractul mai sus menționat așteptăm oferta dumneavoastră în SEAP sau pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro.
Precizări pentru operatorii economici interesați sa depună oferta:
Cod CPV: 55100000-1 - Servicii hoteliere
Valoare estimata a achiziție: 4500 lei , fără TVA
Criteriul de atribuire va fi: Prețul cel mai scăzut
Achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului electronic din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) secțiunea Cumpărări Directe.
Oferta va conține detalierea și modul de formare a prețului ofertat.
Documentația și informațiile care stau la baza achiziției pot fi solicitate pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro sau direct de la sediul autorității contractante.
Atribuirea contractului se face în condițiile art.187 din Legea 98/2016. Prețul ofertei este ferm in lei si nu se actualizează.
Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Ofertanții care doresc sa depună oferte, vor posta oferta lor in catalogul electronic din SEAP sau o vor trimite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro .
Ofertele pot fi transmise până cel târziu la data de 28/07/2023 ora 08.00.
Odată cu oferta se transmite și modul de formare a prețului, anexat la ofertă (dacă este cazul)
În cazul în care oferta nu a fost postată în SEAP până la termenul limită, ofertantul trebuie sa publice în SEAP oferta în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea comunicării privind selecția ofertei ca fiind câștigătoare , sub denumirea de “Cazare Curs - Contabilitate Bugetară, CFP, Taxe, Impozite Locale și executare Silită. Casieririe, 11-19 August 2023 - 2”, cod CPV: 55100000-1 - Servicii hoteliere.
Nepublicarea în SEAP a informațiilor menționate în paragraful de mai sus, în termenul comunicat de autoritatea contractanta, poate atrage respingerea ofertei (în cazul în care aceasta a fost depusă pe mail, fax sau la sediu Primăriei Baciu), iar daca refuza achiziția in SEAP, oferta sa va fi considerată respinsă fără nici o altă comunicare suplimentară.
În cazuri temeinic justificate se poate încheia contractul/achiziția și fără derularea acesteia prin SEAP dar numai cu acordul autorității contractante și numai în temeiul art. 43 din Hotărârea Guvernului României 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Informații suplimentare cu privire la această achiziție se pot solicita prin e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro sau prin telefon/fax : 0264-260314 / 0264-260699,
Denumirea Achiziției:
Echipamente pentru Centrul de Gospodărire Comunală - Iulie 2023
În vederea realizării achiziției aferente Referatului de Necesitate Nr. 13930 din 26/07/2023 având ca obiect: “Echipamente pentru Centrul de Gospodărire Comunală - Iulie 2023”, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preț.
În cazul in care sunteți interesați de contractul mai sus menționat așteptăm oferta dumneavoastră în SEAP sau pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro.
Precizări pentru operatorii economici interesați sa depună oferta:
Cod CPV: 18143000-3 - Echipamente de protecţie
Valoare estimata a achiziție: 5000 lei , fără TVA
Criteriul de atribuire va fi: Prețul cel mai scăzut
Achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului electronic din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) secțiunea Cumpărări Directe.
Oferta va conține detalierea și modul de formare a prețului ofertat.
Documentația și informațiile care stau la baza achiziției pot fi solicitate pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro sau direct de la sediul autorității contractante.
Atribuirea contractului se face în condițiile art.187 din Legea 98/2016. Prețul ofertei este ferm in lei si nu se actualizează.
Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Ofertanții care doresc sa depună oferte, vor posta oferta lor in catalogul electronic din SEAP sau o vor trimite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro .
Ofertele pot fi transmise până cel târziu la data de 31/07/2023 ora 08.00.
Odată cu oferta se transmite și modul de formare a prețului, anexat la ofertă (dacă este cazul)
În cazul în care oferta nu a fost postată în SEAP până la termenul limită, ofertantul trebuie sa publice în SEAP oferta în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea comunicării privind selecția ofertei ca fiind câștigătoare , sub denumirea de “Echipamente pentru Centrul de Gospodărire Comunală - Iulie 2023”, cod CPV: 18143000-3 - Echipamente de protecţie.
Nepublicarea în SEAP a informațiilor menționate în paragraful de mai sus, în termenul comunicat de autoritatea contractanta, poate atrage respingerea ofertei (în cazul în care aceasta a fost depusă pe mail, fax sau la sediu Primăriei Baciu), iar daca refuza achiziția in SEAP, oferta sa va fi considerată respinsă fără nici o altă comunicare suplimentară.
În cazuri temeinic justificate se poate încheia contractul/achiziția și fără derularea acesteia prin SEAP dar numai cu acordul autorității contractante și numai în temeiul art. 43 din Hotărârea Guvernului României 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Informații suplimentare cu privire la această achiziție se pot solicita prin e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro sau prin telefon/fax : 0264-260314 / 0264-260699,
Denumirea Achiziției:
Curs - Elemente de Stare Civilă, Transcrierea Actelor de Stare Civilă, 20-26 August 2023
În vederea realizării achiziției aferente Referatului de Necesitate Nr. 14032 din 28/07/2023 având ca obiect: “Curs - Elemente de Stare Civilă, Transcrierea Actelor de Stare Civilă, 20-26 August 2023”, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preț.
În cazul in care sunteți interesați de contractul mai sus menționat așteptăm oferta dumneavoastră în SEAP sau pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro.
Precizări pentru operatorii economici interesați sa depună oferta:
Cod CPV: 79633000-0 - Servicii de perfecţionare a personalului
Valoare estimata a achiziție: 1000 lei , fără TVA
Criteriul de atribuire va fi: Prețul cel mai scăzut
Achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului electronic din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) secțiunea Cumpărări Directe.
Oferta va conține detalierea și modul de formare a prețului ofertat.
Documentația și informațiile care stau la baza achiziției pot fi solicitate pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro sau direct de la sediul autorității contractante.
Atribuirea contractului se face în condițiile art.187 din Legea 98/2016. Prețul ofertei este ferm in lei si nu se actualizează.
Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Ofertanții care doresc sa depună oferte, vor posta oferta lor in catalogul electronic din SEAP sau o vor trimite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro .
Ofertele pot fi transmise până cel târziu la data de 03/08/2023 ora 08.00.
Odată cu oferta se transmite și modul de formare a prețului, anexat la ofertă (dacă este cazul)
În cazul în care oferta nu a fost postată în SEAP până la termenul limită, ofertantul trebuie sa publice în SEAP oferta în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea comunicării privind selecția ofertei ca fiind câștigătoare , sub denumirea de “Curs - Elemente de Stare Civilă, Transcrierea Actelor de Stare Civilă, 20-26 August 2023”, cod CPV: 79633000-0 - Servicii de perfecţionare a personalului.
Nepublicarea în SEAP a informațiilor menționate în paragraful de mai sus, în termenul comunicat de autoritatea contractanta, poate atrage respingerea ofertei (în cazul în care aceasta a fost depusă pe mail, fax sau la sediu Primăriei Baciu), iar daca refuza achiziția in SEAP, oferta sa va fi considerată respinsă fără nici o altă comunicare suplimentară.
În cazuri temeinic justificate se poate încheia contractul/achiziția și fără derularea acesteia prin SEAP dar numai cu acordul autorității contractante și numai în temeiul art. 43 din Hotărârea Guvernului României 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Informații suplimentare cu privire la această achiziție se pot solicita prin e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro sau prin telefon/fax : 0264-260314 / 0264-260699,
Denumirea Achiziției:
Cazare Curs - Elemente de Stare Civilă, Transcrierea Actelor de Stare Civilă, 20-26 August 2023
În vederea realizării achiziției aferente Referatului de Necesitate Nr. 14033 din 28/07/2023 având ca obiect: “Cazare Curs - Elemente de Stare Civilă, Transcrierea Actelor de Stare Civilă, 20-26 August 2023”, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preț.
În cazul in care sunteți interesați de contractul mai sus menționat așteptăm oferta dumneavoastră în SEAP sau pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro.
Precizări pentru operatorii economici interesați sa depună oferta:
Cod CPV: 55100000-1 - Servicii hoteliere
Valoare estimata a achiziție: 4500 lei , fără TVA
Criteriul de atribuire va fi: Prețul cel mai scăzut
Achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului electronic din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) secțiunea Cumpărări Directe.
Oferta va conține detalierea și modul de formare a prețului ofertat.
Documentația și informațiile care stau la baza achiziției pot fi solicitate pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro sau direct de la sediul autorității contractante.
Atribuirea contractului se face în condițiile art.187 din Legea 98/2016. Prețul ofertei este ferm in lei si nu se actualizează.
Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Ofertanții care doresc sa depună oferte, vor posta oferta lor in catalogul electronic din SEAP sau o vor trimite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro .
Ofertele pot fi transmise până cel târziu la data de 03/08/2023 ora 08.00.
Odată cu oferta se transmite și modul de formare a prețului, anexat la ofertă (dacă este cazul)
În cazul în care oferta nu a fost postată în SEAP până la termenul limită, ofertantul trebuie sa publice în SEAP oferta în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea comunicării privind selecția ofertei ca fiind câștigătoare , sub denumirea de “Cazare Curs - Elemente de Stare Civilă, Transcrierea Actelor de Stare Civilă, 20-26 August 2023”, cod CPV: 55100000-1 - Servicii hoteliere.
Nepublicarea în SEAP a informațiilor menționate în paragraful de mai sus, în termenul comunicat de autoritatea contractanta, poate atrage respingerea ofertei (în cazul în care aceasta a fost depusă pe mail, fax sau la sediu Primăriei Baciu), iar daca refuza achiziția in SEAP, oferta sa va fi considerată respinsă fără nici o altă comunicare suplimentară.
În cazuri temeinic justificate se poate încheia contractul/achiziția și fără derularea acesteia prin SEAP dar numai cu acordul autorității contractante și numai în temeiul art. 43 din Hotărârea Guvernului României 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Informații suplimentare cu privire la această achiziție se pot solicita prin e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro sau prin telefon/fax : 0264-260314 / 0264-260699,
Denumirea Achiziției:
Curs - Registru Agricol, Fond Funciar, Cadastru și publicitate imobiliară 26.08 -03.09 2023
În vederea realizării achiziției aferente Referatului de Necesitate Nr. 14053 din 28/07/2023 având ca obiect: “Curs - Registru Agricol, Fond Funciar, Cadastru și publicitate imobiliară 26.08 -03.09 2023”, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preț.
În cazul in care sunteți interesați de contractul mai sus menționat așteptăm oferta dumneavoastră în SEAP sau pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro.
Precizări pentru operatorii economici interesați sa depună oferta:
Cod CPV: 79633000-0 - Servicii de perfecţionare a personalului
Valoare estimata a achiziție: 2000 lei , fără TVA
Criteriul de atribuire va fi: Prețul cel mai scăzut
Achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului electronic din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) secțiunea Cumpărări Directe.
Oferta va conține detalierea și modul de formare a prețului ofertat.
Documentația și informațiile care stau la baza achiziției pot fi solicitate pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro sau direct de la sediul autorității contractante.
Atribuirea contractului se face în condițiile art.187 din Legea 98/2016. Prețul ofertei este ferm in lei si nu se actualizează.
Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Ofertanții care doresc sa depună oferte, vor posta oferta lor in catalogul electronic din SEAP sau o vor trimite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro .
Ofertele pot fi transmise până cel târziu la data de 03/08/2023 ora 08.00.
Odată cu oferta se transmite și modul de formare a prețului, anexat la ofertă (dacă este cazul)
În cazul în care oferta nu a fost postată în SEAP până la termenul limită, ofertantul trebuie sa publice în SEAP oferta în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea comunicării privind selecția ofertei ca fiind câștigătoare , sub denumirea de “Curs - Registru Agricol, Fond Funciar, Cadastru și publicitate imobiliară 26.08 -03.09 2023”, cod CPV: 79633000-0 - Servicii de perfecţionare a personalului.
Nepublicarea în SEAP a informațiilor menționate în paragraful de mai sus, în termenul comunicat de autoritatea contractanta, poate atrage respingerea ofertei (în cazul în care aceasta a fost depusă pe mail, fax sau la sediu Primăriei Baciu), iar daca refuza achiziția in SEAP, oferta sa va fi considerată respinsă fără nici o altă comunicare suplimentară.
În cazuri temeinic justificate se poate încheia contractul/achiziția și fără derularea acesteia prin SEAP dar numai cu acordul autorității contractante și numai în temeiul art. 43 din Hotărârea Guvernului României 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Informații suplimentare cu privire la această achiziție se pot solicita prin e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro sau prin telefon/fax : 0264-260314 / 0264-260699,
Denumirea Achiziției:
Cazare Curs - Registru Agricol, Fond Funciar, Cadastru și publicitate imobiliară 26.08 -03.09 2023
În vederea realizării achiziției aferente Referatului de Necesitate Nr. 14054 din 28/07/2023 având ca obiect: “Cazare Curs - Registru Agricol, Fond Funciar, Cadastru și publicitate imobiliară 26.08 -03.09 2023”, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preț.
În cazul in care sunteți interesați de contractul mai sus menționat așteptăm oferta dumneavoastră în SEAP sau pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro.
Precizări pentru operatorii economici interesați sa depună oferta:
Cod CPV: 55100000-1 - Servicii hoteliere
Valoare estimata a achiziție: 4500 lei , fără TVA
Criteriul de atribuire va fi: Prețul cel mai scăzut
Achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului electronic din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) secțiunea Cumpărări Directe.
Oferta va conține detalierea și modul de formare a prețului ofertat.
Documentația și informațiile care stau la baza achiziției pot fi solicitate pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro sau direct de la sediul autorității contractante.
Atribuirea contractului se face în condițiile art.187 din Legea 98/2016. Prețul ofertei este ferm in lei si nu se actualizează.
Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Ofertanții care doresc sa depună oferte, vor posta oferta lor in catalogul electronic din SEAP sau o vor trimite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro .
Ofertele pot fi transmise până cel târziu la data de 03/08/2023 ora 08.00.
Odată cu oferta se transmite și modul de formare a prețului, anexat la ofertă (dacă este cazul)
În cazul în care oferta nu a fost postată în SEAP până la termenul limită, ofertantul trebuie sa publice în SEAP oferta în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea comunicării privind selecția ofertei ca fiind câștigătoare , sub denumirea de “Cazare Curs - Registru Agricol, Fond Funciar, Cadastru și publicitate imobiliară 26.08 -03.09 2023”, cod CPV: 55100000-1 - Servicii hoteliere.
Nepublicarea în SEAP a informațiilor menționate în paragraful de mai sus, în termenul comunicat de autoritatea contractanta, poate atrage respingerea ofertei (în cazul în care aceasta a fost depusă pe mail, fax sau la sediu Primăriei Baciu), iar daca refuza achiziția in SEAP, oferta sa va fi considerată respinsă fără nici o altă comunicare suplimentară.
În cazuri temeinic justificate se poate încheia contractul/achiziția și fără derularea acesteia prin SEAP dar numai cu acordul autorității contractante și numai în temeiul art. 43 din Hotărârea Guvernului României 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Informații suplimentare cu privire la această achiziție se pot solicita prin e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro sau prin telefon/fax : 0264-260314 / 0264-260699,
Denumirea Achiziției:
Curs - Registru Agricol și Cadastru 11.08 - 17.08 2023
În vederea realizării achiziției aferente Referatului de Necesitate Nr. 14056 din 28/07/2023 având ca obiect: “Curs - Registru Agricol și Cadastru 11.08 - 17.08 2023”, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preț.
În cazul in care sunteți interesați de contractul mai sus menționat așteptăm oferta dumneavoastră în SEAP sau pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro.
Precizări pentru operatorii economici interesați sa depună oferta:
Cod CPV: 79633000-0 - Servicii de perfecţionare a personalului
Valoare estimata a achiziție: 1000 lei , fără TVA
Criteriul de atribuire va fi: Prețul cel mai scăzut
Achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului electronic din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) secțiunea Cumpărări Directe.
Oferta va conține detalierea și modul de formare a prețului ofertat.
Documentația și informațiile care stau la baza achiziției pot fi solicitate pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro sau direct de la sediul autorității contractante.
Atribuirea contractului se face în condițiile art.187 din Legea 98/2016. Prețul ofertei este ferm in lei si nu se actualizează.
Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Ofertanții care doresc sa depună oferte, vor posta oferta lor in catalogul electronic din SEAP sau o vor trimite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro .
Ofertele pot fi transmise până cel târziu la data de 03/08/2023 ora 08.00.
Odată cu oferta se transmite și modul de formare a prețului, anexat la ofertă (dacă este cazul)
În cazul în care oferta nu a fost postată în SEAP până la termenul limită, ofertantul trebuie sa publice în SEAP oferta în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea comunicării privind selecția ofertei ca fiind câștigătoare , sub denumirea de “Curs - Registru Agricol și Cadastru 11.08 - 17.08 2023”, cod CPV: 79633000-0 - Servicii de perfecţionare a personalului.
Nepublicarea în SEAP a informațiilor menționate în paragraful de mai sus, în termenul comunicat de autoritatea contractanta, poate atrage respingerea ofertei (în cazul în care aceasta a fost depusă pe mail, fax sau la sediu Primăriei Baciu), iar daca refuza achiziția in SEAP, oferta sa va fi considerată respinsă fără nici o altă comunicare suplimentară.
În cazuri temeinic justificate se poate încheia contractul/achiziția și fără derularea acesteia prin SEAP dar numai cu acordul autorității contractante și numai în temeiul art. 43 din Hotărârea Guvernului României 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Informații suplimentare cu privire la această achiziție se pot solicita prin e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro sau prin telefon/fax : 0264-260314 / 0264-260699,
Denumirea Achiziției:
Cazare Curs - Registru Agricol și Cadastru 11.08 - 17.08 2023
În vederea realizării achiziției aferente Referatului de Necesitate Nr. 14057 din 28/07/2023 având ca obiect: “Cazare Curs - Registru Agricol și Cadastru 11.08 - 17.08 2023”, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preț.
În cazul in care sunteți interesați de contractul mai sus menționat așteptăm oferta dumneavoastră în SEAP sau pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro.
Precizări pentru operatorii economici interesați sa depună oferta:
Cod CPV: 55100000-1 - Servicii hoteliere
Valoare estimata a achiziție: 4500 lei , fără TVA
Criteriul de atribuire va fi: Prețul cel mai scăzut
Achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului electronic din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) secțiunea Cumpărări Directe.
Oferta va conține detalierea și modul de formare a prețului ofertat.
Documentația și informațiile care stau la baza achiziției pot fi solicitate pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro sau direct de la sediul autorității contractante.
Atribuirea contractului se face în condițiile art.187 din Legea 98/2016. Prețul ofertei este ferm in lei si nu se actualizează.
Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Ofertanții care doresc sa depună oferte, vor posta oferta lor in catalogul electronic din SEAP sau o vor trimite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro .
Ofertele pot fi transmise până cel târziu la data de 03/08/2023 ora 08.00.
Odată cu oferta se transmite și modul de formare a prețului, anexat la ofertă (dacă este cazul)
În cazul în care oferta nu a fost postată în SEAP până la termenul limită, ofertantul trebuie sa publice în SEAP oferta în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea comunicării privind selecția ofertei ca fiind câștigătoare , sub denumirea de “Cazare Curs - Registru Agricol și Cadastru 11.08 - 17.08 2023”, cod CPV: 55100000-1 - Servicii hoteliere.
Nepublicarea în SEAP a informațiilor menționate în paragraful de mai sus, în termenul comunicat de autoritatea contractanta, poate atrage respingerea ofertei (în cazul în care aceasta a fost depusă pe mail, fax sau la sediu Primăriei Baciu), iar daca refuza achiziția in SEAP, oferta sa va fi considerată respinsă fără nici o altă comunicare suplimentară.
În cazuri temeinic justificate se poate încheia contractul/achiziția și fără derularea acesteia prin SEAP dar numai cu acordul autorității contractante și numai în temeiul art. 43 din Hotărârea Guvernului României 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Informații suplimentare cu privire la această achiziție se pot solicita prin e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro sau prin telefon/fax : 0264-260314 / 0264-260699,
Denumirea Achiziției:
Actualizare Cărți Funciare drumuri și străzi în localitatea Suceagu, Comuna Baciu Jud. Cluj
În vederea realizării achiziției aferente Referatului de Necesitate Nr. 14134 din 31/07/2023 având ca obiect: “Actualizare Cărți Funciare drumuri și străzi în localitatea Suceagu, Comuna Baciu Jud. Cluj”, în calitate de autoritate contractantă, lansează prezenta solicitare de oferte de preț.
În cazul in care sunteți interesați de contractul mai sus menționat așteptăm oferta dumneavoastră în SEAP sau pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro.
Precizări pentru operatorii economici interesați sa depună oferta:
Cod CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru
Valoare estimata a achiziție: 6000 lei , fără TVA
Criteriul de atribuire va fi: Prețul cel mai scăzut
Achiziția directă se va realiza prin intermediul catalogului electronic din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) secțiunea Cumpărări Directe.
Oferta va conține detalierea și modul de formare a prețului ofertat.
Documentația și informațiile care stau la baza achiziției pot fi solicitate pe mail achizitiipublice@primariabaciu.ro sau direct de la sediul autorității contractante.
Atribuirea contractului se face în condițiile art.187 din Legea 98/2016. Prețul ofertei este ferm in lei si nu se actualizează.
Atribuirea contractului se va face prin intermediul catalogului electronic din SEAP. Ofertanții care doresc sa depună oferte, vor posta oferta lor in catalogul electronic din SEAP sau o vor trimite pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro .
Ofertele pot fi transmise până cel târziu la data de 10/08/2023 ora 08.00.
Odată cu oferta se transmite și modul de formare a prețului, anexat la ofertă (dacă este cazul)
În cazul în care oferta nu a fost postată în SEAP până la termenul limită, ofertantul trebuie sa publice în SEAP oferta în termen de maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la primirea comunicării privind selecția ofertei ca fiind câștigătoare , sub denumirea de “Actualizare Cărți Funciare drumuri și străzi în localitatea Suceagu, Comuna Baciu Jud. Cluj”, cod CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru.
Nepublicarea în SEAP a informațiilor menționate în paragraful de mai sus, în termenul comunicat de autoritatea contractanta, poate atrage respingerea ofertei (în cazul în care aceasta a fost depusă pe mail, fax sau la sediu Primăriei Baciu), iar daca refuza achiziția in SEAP, oferta sa va fi considerată respinsă fără nici o altă comunicare suplimentară.
În cazuri temeinic justificate se poate încheia contractul/achiziția și fără derularea acesteia prin SEAP dar numai cu acordul autorității contractante și numai în temeiul art. 43 din Hotărârea Guvernului României 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
Informații suplimentare cu privire la această achiziție se pot solicita prin e-mail: achizitiipublice@primariabaciu.ro sau prin telefon/fax : 0264-260314 / 0264-260699,